Kako smo počeli?
Firma je osnovana 2008. godine kada je kupljen prvi autobus.
Prvi poslao smo ugovorili sa firmom Interprom, za koju smo vozili sezonske radnike. Drugo vozilo smo nabavili 2010. godine i počeli da vozimo vanlinijski prevoz putnika.
Gde smo danas?
Danas imamo 35 zaposlenih i preko 50 vozila u voznom parku. Sa našim partnerima izgradili smo fer poslovni odnos sa akcentom na stalno poboljšanje naših usluga i zadovoljstvo korisnika.
Poslujemo na principu ,,fer” poslovne prakse, odnosno, etičkog ophođenja kompanije prema svim zainteresovanim stranama.
Procese u uslugama prevoza smo jasno definisani i iste sertifikovali u svim oblastima poslovanja. Posedujemo sledeće međunarodne sertifikate; ISO 9001:2015, ISO 45001:2018, ISO 14001:2015, ISO 50001:2018 i ISO 39001:2012. Pored ISO sertifikata posedujemo licencu za obavljanje delatnosti prevoza putnika u međunarodnom i domaćem saobraćaju od Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Kako vidimo budućnost?
Nastavljamo sa primenom implementiranih standarda sa akcentom na zaštitu životne sredine i društveno odgovorno ponašanje firme.
U budućnosti vidimo našu firmu kao nezaobilazan faktor u prevzu putnika u drumskom saobraćaju po najvišim standardima.
Poslujemo na principima "fer" poslovne prakse
Od osnivanje firme posvećeni smo principima “fer” poslovne prakse. Dugoročni i održivi odnosi s našim partnerima čine temelj našeg poslovnog modela. Na isti način smo orijentisani i prema krajnjim korisnicima naših usluga.
